Klachtenregeling 2016-12-20T20:15:17+00:00

Klachtenprocedure

Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor u te vinden.

Hoe kunt u een klacht indienen?

1. Online (via internet)

Geef uw klacht online aan ons door via onze klantenservicepagina “Contact”.
(24×7)

2. Telefonisch

Geef uw klacht telefonisch aan ons door via telefoonnummer 085-3035340, lokaal tarief, 7 dagen per week, van 08.00 – 17.00 uur)

3. Per e-mail

klantenservice@hoeveiligismijn.nl

Hoe wordt uw klacht afgehandeld?

De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord.
Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van uw klacht, dan ontvangt u binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met ons antwoord op uw klacht.
Indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft u 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doet u door ons per brief te laten weten dat u het er niet mee eens bent en dat u een andere oplossing wilt.
In uw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:
– omschrijving van uw klacht en waarom u het niet eens bent met het eerder door ons ontvangen antwoord;
– uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;
– uw handtekening.

U kunt uw brief sturen naar:

Hoe Veilig is MIJN
T.a.v. Hoofd Klantenservice
Comeniusstraat 2A 1817 MS, Alkmaar

Het hoofd van de Klantenservice bevestigt de ontvangst van uw brief en geeft aan wanneer u een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele weken, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.